۴ پاسخ

چون ک رحم داره برا نینی جا باز میکنه و اگ لکه بینی نداری و دردش هم خفیفه طبیعیه

اره عزیزم طبیعیه رحم جا باز میکنه درد شدید غیر طبیعیه و لک بینی

طبیعیه ولی اگ لکه بینی داشتی طبیعی نیست سعی زیاد نشینی و سرپا نباشی

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری