شمایی ک در ماه دوبار پریود میشدین مشکل چی بود؟

۱۷ پاسخ

هیچی خداروشکر

قرص اورژانسی

تنبلی تخمدان شدید
هم دارو میخورم هم وزنم یزره اومد پایین خیلی بهتر شدم

بعد زایمان هر ماه دو دفعه پریود میشم رفتم سنو و آزمایش گرفتم مشکلی نداشتم فقط عفونت داشتم قرص دارم مصرف میکنم
قبلا چهارده روز یه بار میشدم الان بیست روز یبارمیشم 🤦‍♀️😑

کیست

هورمونام بعد زایمان بهم ریخته بود دوماه دوفامد خوردم تنظیم شد

تنبلی و درمانشم اصلاح سبکه ، اولین کار حذف قند و شیرینی و حتمااااا بائو جایگزین داشته باشه

منک این مشکل و نداشتم ولی خیلی چیزا میتونه باشه، تنبلی، کیست، قرص های هورمونی، و احتمال زیاد دیواره ضخیم رحم

تو شیردهی اینجور شدم🤥😵‍💫

ژنتیک

کیست بود

قبل بارداریم یا چن ماه نمی شدم ی ا ماهی دوبار

بعد زایمانم ماهی دوبار میشدم دخترم ی سالش شد الان دیگ چهار ماهه کلا پریود نشدم

تنبلی تخمدان

کیست داشتم

قرص اورژانسی😅بعدچهارماه خوب شدم

تنبلی

سوال های مرتبط