هیچی خداروشکر
قرص اورژانسی
تنبلی تخمدان شدید
هم دارو میخورم هم وزنم یزره اومد پایین خیلی بهتر شدم
بعد زایمان هر ماه دو دفعه پریود میشم رفتم سنو و آزمایش گرفتم مشکلی نداشتم فقط عفونت داشتم قرص دارم مصرف میکنم
قبلا چهارده روز یه بار میشدم الان بیست روز یبارمیشم 🤦♀️😑
کیست
هورمونام بعد زایمان بهم ریخته بود دوماه دوفامد خوردم تنظیم شد
تنبلی و درمانشم اصلاح سبکه ، اولین کار حذف قند و شیرینی و حتمااااا بائو جایگزین داشته باشه
منک این مشکل و نداشتم ولی خیلی چیزا میتونه باشه، تنبلی، کیست، قرص های هورمونی، و احتمال زیاد دیواره ضخیم رحم
تو شیردهی اینجور شدم🤥😵💫
ژنتیک
کیست بود
قبل بارداریم یا چن ماه نمی شدم ی ا ماهی دوبار
بعد زایمانم ماهی دوبار میشدم دخترم ی سالش شد الان دیگ چهار ماهه کلا پریود نشدم
تنبلی تخمدان
کیست داشتم
قرص اورژانسی😅بعدچهارماه خوب شدم
تنبلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.