۲ پاسخ

اگه قصد داری بعدا شیر سینه خودتو بخوره، یا ترکیبی باشه، آپتامیل بده. چون طعمش نسبتا خنثی است و به شیر مادر نزدیک تره. اگه کلا میخوای شیر خشکی باشه، نان بده چون خوشمزه تره و وزن گیری بهتری داره

هر چی میخوای بدی بده فقط شیر خشک ایرانی نده

سوال های مرتبط

مامان ماکان🩵 مامان ماکان🩵 روزهای ابتدایی تولد