انقباض بدون درد و کوتاه خطرناکه؟😓

۳ پاسخ

بری دکتر بهتره
من داشتم دستگاه ان اس تی نشون میداد خودم زیاد نمیفهمیدم ک ۲ روز بستری شدم بهتر شدم و الانم استراحت مطلقم

انقباض خطرناکه کلا باید بری دکتر

انقباض اگه بالای شکمتون باشه بله باید برید حتما دکتر وگرنه زیر دل یا پهلو اینا باشه یا سکسکه میکنه بچه یا حرکت های محکمه و حس میکنید انقباضه

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی