۳ پاسخ

لاوین امروز سه ماه کاملشه غلت میزنه

برامن حدود ۴ ۵
دیر بود دیکه دقیقش یادم نیس
همه میگفتن چرا غلت نمیخوره چرا چاردست و پا نمیره
میکفتم خودش هروق بخواد میره نترسین🥲

میگن۴

سوال های مرتبط

مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان طلایی مامان طلایی ۶ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان سایمان مامان سایمان ۱۵ ماهگی