ایاقرص سیبل اندومتریوز رادمان میکند؟؟

۶ پاسخ

خیر قرص سیبل اندومتریوز را درمان نمیکند

من آندومتریوز دارم

نه من آندومتریوز داشتم با قرص درمان نشد فست فود و چیپس و پفک رو حذف کردم لبنیات مخصوصا شیر رو حذف کردم همین ها خیلی به کوچیک شدنش کمک کرد از سه و نیم سانت شد یک و نیم

بهترین درمان آیودی هورمونی هست. هم در مقالات علمی ثابت شده هم تجویز دکترهای برتر هست.

اندومتریوز خیلی سخته که باقرص ازبین بره ممکنه باقرص بزرڭترنشه ولی ازبین نمیره

من که خوردم فرقی نکرداصلا.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری