مامانا یه سوال هزینه NTو آزمایشگاه چقدرع

۱۶ پاسخ

ماشاالله قیمت ها

برای من سونو ۱۵۳۰، آزمایش ۱۱۰۰ ولی باز قیمت جاها باهم یکم تفاوت داره انگار

والا منم تو این موندم که تو بچه اولم نشنیده بودم این چیزارو خارجی ایرانیش هم هس .به دکتر هم گفتم که چی هس خارجی گفت فقط تو تشخیص صد درصدی اونو هر کی بخواد مینویسیم براش

هرجا فرق داره عزیزم
من امروز رفتم سونو ۶۷۰ شد اما چون طول سرویس هم میخواست ۳۶۰ هم اون شد.
آزمایش هم شد ۸۹۰

با هم شد۳/ خورده ای

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

ازاده یا بیمه میده؟

من سونو 2و500 واژینال هم داشتم .ازمایش خودم سلفری دادم 6و300

دکتر من به من گفت خارجی ۸ میلیونه
ایرانی یه میلیون.که درصد تشخیصی خارجی از ۱۰۰ ...صد هس ولی ایرانی ۹۵.موندم کدومو انتخاب کنم

من آزمایشگاه تخصصی ازمایشم شد ۸۰۰سونوم هم شد ۸۰۰

سنو ۱۵۰۰
آزمایش ۱۲۰۰

ان تی من شد ۱۲۰۰ آزمایش ۹۰۰

من ۱۴۰۰سنو شد
۱۱۰۰ازمایش

سونو ۱۲۰۰ هزینه آزمایش هم ۱۱۰۰

سوال من هم هست برای مرداد وقت دارم

800 تومن

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان karen مامان karen هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آدریناوتودلیم مامان آدریناوتودلیم هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان یاسان مامان یاسان ۲ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان امین و هاکان مامان امین و هاکان هفته هفدهم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی