۴ پاسخ

مقعدی که خیلی اذیت می‌کنه من نتونستم بزارم

اون ژله ای؟؟؟؟ اکتوژست خیلی بهتره

هرچی دکترت گفت
من مقعدی میزارم

هم مقعد هم واژینال .کپسولش هم خوراکی هست من میخورم دکترم گفت اگه دوست داری واژینال یا مقعد هم میتونی بزاری

سوال های مرتبط

التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری