شیاف فرتیژست باید واژینال استفاده کنم

۱۴ پاسخ

من اکتوژست میزارم واژینال

هم واژینال هم مقعدی میتونی استفاده کنی عزیزم ولی واژینال جذبش بیشتره

واژینال تاثیرگذاریش بیشتر ، اگه اذیت نمیشی واژینال بزار

من مقعدی استفاده کردم

رفتی سونو قلب

من دکتر نوشته روزی دوتا مقعدی استفاده میکنم

فاموتیدین نوشته بخورم به معدم هست

داروخانه نوشته واژینال

ازهوش مصنوعی پرسیدم نوشته بود واژینال بهتر تأثیر داره

مقعدی بهتره جذبش

قلب تشکیل نشده بود یه لکه بینی داشتم

مقعدی بهتر واژینال عفونت میگیری

روی شیاف نوشته واژینال

اگه لک نداری میگن واژینال
اگه داری معقدی
ولی درکل فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری