۴ پاسخ

خوشگلم منم آزاد سازی زدم روز دهم..بی بی چک کی زدی منفی شد و کی‌مثبت؟
علائمتم میگی

شنیدم ولی دکترم گفت صحت نداره اصلا

راسته میگن لتروزل برا پسر زایی و کلموفین برا دختر زایی خوبه شما شنیدید؟

دختر ..

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری