کسی میتونه از سهمیه شیر خشک بچه دیگه استفاده کنه؟

۵ پاسخ

آره میشه
مخصوصا الان سهمیه ها شده ۸ تا من بچم ۱۲ سیزده تا میخوره ماهی
نمیشه ک رژیم بگیره

ولی باید همسن باشن با توجه به سن اون کسی که کدملیشو میدی شیر میدن نه بزرگتر نه کوچیکتر

اره با کد ملی

آره فکرکنم

آره کد ملی میخواد

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی