مامانا این چه پودریه شما میخورین

تصویر
۸ پاسخ

نه نخوردم

من اینو میخورم

تصویر

خونرسانی و وزن گیری جنین، منم میخورم

تو نت زده زیاد خوب نیس برا خانم باردار نمیدونم جدیدا دکترا داروهای عجیبی میدن.البته نوشته در صورتی که دکتر تجویز کنه مشکلی نیس ولی خود سرانه نباید خورد

من میخورم چون وزن جنین پایین بود

نگار به دکتر بگو اگه مشکلی نیست لیدی میل هم بخور اونم واسه وزن گیری خیلی خوبه

برا وزن گیری جنینه

من اصلا نخوردم از این تا حالا

سوال های مرتبط

مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه جان مامان ریحانه جان ۲ ماهگی
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد