برای پسرم یه ایده بدین نهار بزارم ۷ ماهشه

۲ پاسخ

من بش کته گوجه دادم نرم کردم خیلی دوست داشت یا برنج بریز تو آبگوشت از همش بهتر فرنیه بادام هست

والا من ارد برنج وبل سیب پوره کردم اونم بزور دادم نمیخوره
منتظرم بخوابه سیب پلو درست کنم
اونم بخوره

سوال های مرتبط

مامان مانلی🧜🏼‍♀️ مامان مانلی🧜🏼‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻 مامان آوین 👧🏻 ۷ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۴ ماهگی
مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان نورا ✨️ مامان نورا ✨️ ۸ ماهگی