۱ پاسخ

معمولا دوبار
از 4ماهگی شروع کردم به خاطر رفلاکسش

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان جیگر گوشم🩷 مامان جیگر گوشم🩷 ۱۶ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی