خانوما شیرخشک تروویتال ای ار چجوریه

۳ پاسخ

واسه رفلاکس خوبه

ترویتال کلا شیرخشک سبکیه

فعلا میخوره کمتر بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان قندعسلم مامان قندعسلم ۱۲ ماهگی