خانوما شیرخشک نان آی آر چطوره؟

۴ پاسخ

غلیظه پسرم دوساعت مک میزد اخرم اعصابش خورد شد شیر ب سختی میومد تو دهنش

من دکتر برام نوشت گرفتم یکی اینه اصلا مثل شیر خشکای معمولی نیست که شیشه رو تکون بدی هم بخوره اصلااا قاطی نمیشه من یدونه همزن خیلی کوچیک داشتم با اون هم میزدم واگه شیشه رو هم فوری شسته نشه یه جوری سفت میشه میچسبه به شیشه
و اصلا هم شبیه به شیر نیست انگار نشاسته هستش

شنیدم غلیظه هم زدنش سخته پسرمن نان اوپتی پرو میخوره میخاستم براش ای ار بگیرم دیگ اینو شتیدم نگرفتم برا رفلاکس میخای

یکی نوشته بود باعث یبوست میشه

سوال های مرتبط