شیر نان آی آر چطوره؟؟؟ برا رفلاکس و وزن دهی

۴ پاسخ

دکتر ب بچمم داد

عالیه

خوبه فقط دیر حل میشه باید اب خیلی داغ و با قاشق هم بزنی زمان بر درست کردنش.منک دوباره دارم نان اپتی پرو میدم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی