۳ پاسخ

من خودم نان ای ار میدم وزنشم خوبه تپلیه ازاولم تپلی بود

ای ار که رژیمیه من شنیدم🙁برای رفلاکسیاس

دکتر به من گفت وزن دهی همه شیرخشک ها یکیه

سوال های مرتبط