۷ پاسخ

ابله اینطوری نمیش ک

ن عزیز ابله اینجوری نیست

اگه تب داشته ویروس رزوئلا هست

شاید روزئولا باشه
تب میکنن تا 3 روز بعد بدنشون میریزع بیرون و خوب میشن

به یه چیزی حساسیت کرده

بخاطر تبی‌که‌کرده‌ نگران نباش خودش میره گرمی هم فعلا بهش نده

الرژی
غذای جدید تست کردی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان مریم خانم مامان مامان مریم خانم ۱۲ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی