۱۸ پاسخ

وای عااالیه خیلییی خوشگلهه

خیلی نمکه دخترت اینو بپوشه از ماهم. ماه تر میشه

خیلی نازن مبارکش باشه. من کلی براش لباس پرنسسی دوختم😊با خواهرش ست

خیلی قشنگ و شیکه😍

عزیزم رسیده دستت جنسش چجورع؟

چه سایزی ان ؟

ای جونم مبارکش باشه عالی😍

عزیزم خیلی زیبا

دونه ای چقد بود عزیزم

از چه پیچی سفارش دادی؟؟ایدی بده
خیلی قشنگن

سلام میشه ادرس پیچ یا سایتی که سفارش دادی رو بدی؟

خیلی نانازه

از کجا سفارش دادی؟

عزیزمممم لطفا پیجش رو میدی

وای خودا خیلی نازن
مبارک باشه عزیزم ب سلامتی تنش کنی

وای خدااا چه گوگولیهههه😍

اره خیلی🥹 چه پیجی؟

ای ننهههه از کجا سفارش دادی

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته چهلم بارداری
مامان کیان🩵👼🏻 مامان کیان🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی