مامانا برای حالت تهوع دکتر چی داده بهتون ؟!🥲

۱۲ پاسخ

ب۶ ولی فایده ای نداره فقط ترشک حالمو خوب میکنه

ب6که بی تاثیره

برای من سر بارداری اولم کلی قرص امتحان کردم هیچ کدوم تاثیر نداشت

دمیترون

b6 تا حدودی کنترل می‌کنه ولی نه چندان

ب۶ صبح ها و قرص ومیگان هر ۱۲ ساعت

من از سر ناچاری ب۶ میخوردم جواب نمی‌داد یه روز نوبت دکتر داشتم حالم خیییلی بد بود قرص با خودم نداشتم رفتم دارو خونه بگیرم گفت خارجیش و دارم گرون تره اگه بخوای. گرفتم خوردم دیگه تا حالا حالت تهوع نگرفتم

قرص ویتامین د و قطره زنجبیل عالیه

زن داداشم زنجبیل کم با چایی خورد تهوعش بهتر شد

ب۶ داد خودمم همش دم دستم بيسکوئيت ترد بود

ب۶ اصن جواب نیس... خیلی سعی میکنم نخورم ولی بعضی وقتا اینقد حالم بده آندسترون میخورم... میخاستم ببینم کسی هست دکتر بهش داده باشه ؟!
دکتر من میگه ترجیحا تا پایان سه ماه اول نخور😵‍💫🥲

این خوبه اینو بخور

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری