به نظرتون شکمه من خوبه یانه همش حس میکنم کوچیکه

تصویر
۸ پاسخ

اره خوبه مال من الان احساس میکنم اینقده😄

شکم من نصف اینه الان

خوبه عزیزم ماله من کوچیک تره اینه هر کی میبینه میگه فکر کنم یه چیزی مثله عروسک میاری

خوبه مال من نصف این هست🥲🤦‍♀️😂

خوبه ‌عزیزم من امروز میرم ۳۲ هفته هنوز‌صافه صافه😅

خوبه عزیزم

برا من الان همین اندازه اس 🙂

نه عزیزم خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس❤️🫀 مامان دلاریس❤️🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری