چه قطره ای برای رفلاکس خوبه ایزی کول خوبه؟

۴ پاسخ

ایزی کول برا کولیکه

برای رفلاکس ایزی کول و اینا نیازی نیست همون داروش و بدی مثه اس امپرازول یا نکسیوم اوکی میشه قطره ی ضد نفخ دیگه نیازی نیست

پودر اس امپرازول عالیه
روزی دوبار

من فقط ساشه امپرازول

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی