۹ پاسخ

مال من بریچ بود تو انومالی قشنگ حس میکردم ضربهاشو الان نزدیک یک هفتس کلشو بالا شکمم حس میکنم یجوره انگار سفته😂🤦‍♀️

هرچی میره بالاتر ک ضربش باید محکم تر باشه

من بچم اولش بریچ بود واضح می‌فهمیدم الانم که سفالیک شده باز همونطوریه
کمتر و ضعیف شدنش بخاطر بالارفتن هفته و بزرگتر شدن جنینه

ی روزایی تحرکشون کم میشه

منم میفهمم ولی اهسته تر از قبلا ک میفهمیدم

فکر نکنم چون من بریچه قشنگ می‌فهمم

ربط داره

اخه من تکونای نینیمو خیلی خوب احساسمیکردم دو روره ضعیف احساس میکنم رفتم سونو امروز بریچ بود ولی قبلا با سر بود میخواستم ببینم ربز داره

برای من اونطور بود

سوال های مرتبط

مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد