مامانا من ۳۰هفته رفتم سنو گفت سفالیکه.. احتمال داره تو این یک ماه باقی مونده بریچ بشه.. الان۳۲هفته هستم
کا ی نمیشه کرد
سلام عزیزم روبیکا گروه داریم دوست داری بیا لینک بدم چت کنیم از حال هم خبر داشته باشیم...
@fereshteh2001_11
پیام بده روبیکا لینک میدم برات😘
وا سفالیک ک بهتره
تا زمان زایمان هزار بار میچرخه خودش قرار نیس همینطور بمونه بعدم که کاری نمیتونی بکنی چون خودش باید بچرخه
کاری نمیتونی بکنی چرخش های بچه کنترل شدنی نیس ک
چرا بریچ بشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.