خانما بچم سفالیک چیکار کنم بچه بریچ بشه

۷ پاسخ

مامانا من ۳۰هفته رفتم سنو گفت سفالیکه.. احتمال داره تو این یک ماه باقی مونده بریچ بشه.. الان۳۲هفته هستم

کا ی نمیشه کرد

سلام عزیزم روبیکا گروه داریم دوست داری بیا لینک بدم چت کنیم از حال هم خبر داشته باشیم...
@fereshteh2001_11
پیام بده روبیکا لینک میدم برات😘

وا سفالیک ک بهتره

تا زمان زایمان هزار بار میچرخه خودش قرار نیس همینطور بمونه بعدم که کاری نمیتونی بکنی چون خودش باید بچرخه

کاری نمیتونی بکنی چرخش های بچه کنترل شدنی نیس ک

چرا بریچ بشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی