۴ پاسخ

😐😐😐😐😐از طبیعی نمیترسی از سزارین میترسی😐😐😐😐طبیعی ۳ برابر سزارین دردناک تره که 😶😶😶

کلاس های زایمان راحت فاطمه آبادی رو شرکت کن
ولی از الان زوده ماه آخر میچرخه بچه خیلی وقت داری

پیاده روی کن .

باز ما دنبال اینیم چجوری بریچ شه😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد