سلام درد شکم و پهلو تو این هفته عادیه؟

۵ پاسخ

من که از درد پهلو دارم میمیرم خداشاهده
تقریبا از ماه پنجم شروع شده و روز به روز درداش بیشتر میشه واسم
دعا کنید خدا بهممون طاقت و صبر و تحمل بده تا زودتر این دوران رو تموم کنیم و بچمون رو صحیح و سالم به بغل بگیریم
من که خیلی اذیتم 😭

منم دارم همون🤦‍♀️

من از الان دارم فکنم،طبیعی
چون یه بارپرسیدم ازدکتر
گفت به خاطراینکه بچه داره جاوامیکن دردواحساس میکنی

منم داشتم
نمیدونم طبیعی یا نه الان کمتر شده ولی هنوز هس

من داشتم امروز رفتم بیمارستان
گفتن استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی