۱۹ پاسخ

برامنکه زود گذشت

خیلی دیر میگذره

بنظر من ۸ ماهگی زود میگذره.وارد ۹ میشی یکم‌دیر میگذره.بسلامتی بگذرونی

۳مهریعنی چی مگه چندماههته چراگهواره اینجورمیزنه

برامن ک اخرشه و زود گذشت خداروشکر

خدایا منم کی میرسم به هشت ماهگی🙂

واسع من هفت خیلی زود گذشت ماه هشتم فعلا وسطاشم

برا من هفته اولی ک رفته بودم تو ۸ ماه زود گذشت ولی هفته دومش خیلی خیلی دیر گذشت الانم توی هفته سوم هستم انگار بدک نی

پس برا چی برا من ۷ نمیگذره

واسه من که ۸ خیلی دیر داره میگذره

ماه ۸خیلی خیلی برام زود گذشت خیلی

برا من ک یک سال گذشت ۸ ماهگی

خیلی خیلی زودمیگذره و راحته

خوش بحالتت😍🥹مبارکت باشه خیلی زود میاد بقلت 😍😍

برا من خیلی زود گذشت ۸ ماهگی

برای من خداروشکر زود گذشت

برا من ماه 5 خیلی خیلی زود گذشت مثل باد

به سلامتی عزیزم

الان داشتم از ماه 8 می‌مینالیدم 😂😂😂توصیه میکنم تاپینگمو بخونی

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝐴𝑣𝑎 مامان 𝐴𝑣𝑎 ۳ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ ماهگی