ما که تو ماه ۸ گیر افتادیم 😩😂 بگید ماه ۹ چجوریه مامانا🤰🏻

۲۹ پاسخ

اصلا خوب نیست درد و نفس تنگی و سنگینی😑

من ک بی خواب شدم سوزش سر دل دارم ۱۰ روز مونده تا زایمانم ولی مگه میگذره لامصب

کمی از ۸ زودتر میگذره ولی خوب ۹ ماهگی منم خورده به فروردین خودش اندازه ۲ ماه بود🫠🫣

وایی خدا منم گیر کردم تازه امروز ۳۳ هفته و ۴ روزمه

با سختی شروع شد
خدا میدونه چجوری ادامه داشته باشه🤷

چون ۸ ماهگیمون افتاده فروردین😅همینجور کش میاد

واییییی هم فروردین بود هم ماه ۸ هنوووووزم قصد تموم شدن ندارن انگار ۳ سال طول‌کشید😫😫😫

ماه ۸ ک زود میگذره این ۳ هفتههههه نمیگذرهههههه وای خدایا

ماه نهم بیخوابی بی حوصلگی روز و شب طولانی خلاصه سخت ترین میگذره

وایی امان از ماه نهم مگه میگذره😢

من که درگیر بی خوابی و نفس تنگی و الرژی فصلی به معنای واقعی کلمه دارم دیووونه میشم😂 خدا به داد ماه ۹ برسه

وااای دقیقا باز تو ۳۴ هفته ای😂😂😂

اصلا نمی‌گذره قفل شده

این ور هیچ خبری نیست همون بدبختی ها قبلی

چون شوهرم پیشم بود برام زود گذشت
امیدوارم نه هم زود بگذره تموم شه خسته و کلافم

واااای منم ی ساله باردارم 😂😮‍💨

بنظر من بهتر ازهشته

دردام فعلا همون دردای قبله ولی بی خواب شدم 😬😬

برای‌منم نمیگذره لعنتی تموم. شو راحت بشیم ۱ ساله بارداریم

آخ نگم از ۷ ماهگی که ول کن نیس

جدی؟
برای من ک خیلی زود داره میگذره
امروز ۳۴ کامل شد

واییییییییییی
نگوووووووووو
چند روز مونده تموم شه اون چند روز نمیگذره یه هفتس گیر کردم تو اون چند روز🙂😑🙈
۳۳ هفته اوووو ۴ روز

ماه ۹ خو اینقدر سنگینه که اصلا روزاش نمیگذرن

من تووو ۷ گیر کردم اه

منم هزااااار ساله گیر کردم تو ۸ ماهگی تموم نمیشه لعنتی

خوبه باز هفته تون بالاعه

باز شما ۳۴ هفته ای من چی بگم ب بسم الله هشت ماهمه و همین الانش کلافم😭😭

واقعا ۸زیر میگذره خیلی زیاد 😁

ماه ۹ ماه بی خوابی و درد و روزای طولانی

سوال های مرتبط