خانما تست انزیم کبدی هست.کسی سر در میاره؟چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه انزیمات
بالا نیست

چرا این آزمایش دادی؟

نرماله عزیزم

نرماله انگار

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری