آنزیم های کبدی بالا باشه در بارداری خطرناکه؟

۳ پاسخ

اگر لب مرز بالاباشه ب من گفتن مشکلی نداره و طبیعیه تو بارداری میتونه طبیعی باشه

واسه من خیلی بالا زده بود فرستادن منو گوارش آزمایش دادم بعد یه هفته نرمال زده بود گفتن احتمالان از داروها بوده. دوباره مجبورشدم دیروز آزمایش بدم

اره باید تحت نظر دکتر باشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی