خانوما بالا بودن انزیم کبدی خیلی خطرناکه؟

۴ پاسخ

انزیم بالا چه علائمی داره؟من نمیدونم

برای ماه آخر میگن خوب نیس
چنده؟
منم آنزیمم رفته بود بالای سیصد
با دارو و رژیم غذایی آوردم پایین
برو دکتر کبد و گوارش

البته اون حالش خیلی بد بود و دوهفته بود توی 9ماه رفته بود دیگ دکترش ریسک نکرد وختم بارداری داد

ب خواهرشوهرم ختم بارداری دادن

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی