۴ پاسخ

آزمایشت نرماله عزیزم نگران نباش من خودم مشکل کبدی دارم هر سه ماه این آزمایش و میدم

سلام عزیزم شما واسه آنزیم کبدی چیکار کردین

خطرناکه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری