۴ پاسخ

بله درسته مخصوصا موقع تب

بله درسته

من ب دکتر پسرم گفتم‌گفت چون تعداد داروهاش زیاد میشع میتونی مولتی و آهن و ندی تا دوره داروهاش تموم بشه

اره تب می‌کنه اون وقت

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری