میگن توت فرنگی برای سرما خوبه دادم ب پسرم خورد

۶ پاسخ

توت فرنگی اتفاقا باعث حساسیت وانرژی و سرفه میشه موقعه مریضه بهش نده دکتر گفت بهم برا پسرم

یعنی آرزو ب دلم موند ی عکس بگیره بامن همش تکون میخوره

تصویر

اره خوبه نوش جونش ولی آلرژی زاست حواست باشه

آره ویتامین سی داره

زیر سه سال نباید توت و توت فرنگی بدی میگن الرژی زاست

مطمئنی

سوال های مرتبط

مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی