۹ پاسخ

بعضیا میدن منم یکی دوبار توت فرنگی بهش دادم ولی زیاد استقبال نکرد. میوه های دیگه رو خیلی بهتر میخوره

اره عزیزم

من تا دوسالگي نميخوام بدم ، خيلي ها ميدن

اصلا نده میگن تا دوسالگی توت فزنگی نخورن رنگ دانه هایی که داره خیلی برا بچه بده

اره عزیزم

آره عزیزم من از یک ماه پیش دارم میدم

با تست حساسیت میتونی عزیزم

اره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی