سلام مامانا ایا توت فرنگی بد نیس ب دخترم بدم

۷ پاسخ

زیر یکسال ممنوعه

بله زیر یک سال ندید حساسیت زاس

من چند بار دادم

من خیلی دوست داره

من امروز دادم یدونه گنده خودش خورد،فعلا خبری از حساسیتو اسهال که نیست😁

من پسرم چند بار خورده تا حالا خداروشکر چیزی هم نشده

حساسیت زا شدید داره بالا ۱ سالگی با رعایت تست حساسیت میتونی بدیش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان نور مامان نور ۱۴ ماهگی