🫠🫠🫠🫠روزای اخر نمیگذره ولی میدونم منفیه

۷ پاسخ

انرژی مثبت باش دختر انشاالله خوش خبر باشی

نع به دلم افتاده مثبتی

نه اتفاقا من خیلی حس خوبی دارم و می‌دونم که این دفعه مثبتی

هرچی فکر کنی استرس بدی بد تره خودت اذیت نکن بعد تو زود تست زدی وایسا تا موعدت بعد بزن

عزیزم اصلا ناراحت نباش من چهار روز به موعد هیچ علایمی ندارم فقط دوروز پیش تست زدم هاله افتاد که به اونا نمیشه دل بست

ایشالا ک بارداری خواهر امیدتواز دست نده

امیدت بع خدا بیبی زدی یا ن

سوال های مرتبط

مامان elvin مامان elvin هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
shadi shadi قصد بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری