خانما سلام من اصلا سینه هام دردنمیکنه فقط زیردلم درد دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

48ساعت بعد بتا رو تکرار کردی دوبرابر شد؟
همون مرکز قبل باید بری

آره منم همینطورم طبیعیه

طبیعیه

اره اون طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری