عزیزان سلامشکمم برای ۲۷هفته خوبه💙

تصویر
۱۳ پاسخ

من این موقع اصلا شکم نداشتم

من نصف شکم شمارو ندارم

سلام عزیزم مبارکه همسن هستیم ولی شکم من بزرگتره چون جثه ام ازشمابزرگتره.البته حتماوقطعا هردوجنین سالم وسلامت هستن به بزرگی وکوچیکی دقت نکن هرکسی یه فرم بدنی داره

عالی

پسر داری؟

اره عزیزم عالیه شکم من الان این اندازه س

اره😍👍

اره عالیه من الان هم اندازه ی شماس😂

اره عزیزم
ب این چیزا فکر نکن هر بارداری منحصر به فرده
فقط ب سلامتی نی نی فکر کن ن اندازه شکم

آره عزیزم هزار ماشالله خیلی خوبه مال من شکمم تازه توی ۸ ماه داره بزرگ میشه🥲

عالیه ماله من نصف شماس

ای جونم😍😍
۲۷ هفته یعنی ماه چند هستین شما؟

ارع گل خوبه ماشالا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی🧒🏼💙 مامان حامی🧒🏼💙 ۲ ماهگی
مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🥹💞🧿 مامان ماهلین 🥹💞🧿 ۴ ماهگی