۲۷هفته و ۵روز رفتم سونو وزنش۱۱۰۰ بود و صدک ۳۰
خوبه؟؟؟؟

۸ پاسخ

میشه عکس از نوشته ها بذاری

یسوال منظور از صدک یعنی چی؟

عالی

برا منم دقیقا ۲۷ هفته و ۵ روز ۱۱٠٠ بود، دکترم گف خوبه

من شکمم کوچیکه میگن بچت ۵۰۰گرم بزور میشع

شکمت بزرگ بود؟؟

آره عالیه
بستنی بخور صورت نی نیت تپل میشه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری