۵ پاسخ

عزیزم خیلی خوب بوده نگران نباش مامان قشنگ

چرا برای من اصلا صدک نداشت😐

نه عزیزم
معمولیه نگران نباش اصلا
بیشتر هم میشه
فقط لازمه یک مقدار تغذیه تو بیشتر سمت وزن گیری نی نی ببری

دقیق چند هفته و چند روزت بود و وزنش چقد بود

بد نیست عزیزم معمولیه واسه من نوشته بود صدک بین 50 تا 100

سوال های مرتبط