چقدر داره زود میگذره 😂😭 بارداری

۱۵ پاسخ

سه ماه اول سه سال طول می‌کشه :/

وای چرابرامن‌نمیگذره پس؟
عین قرن میره روزا

کو پس چرا برا ما زود نمیگذره

سه ماهه اول کلا نمی گذره 🥲
یهو سه ماهه دوم مثل برق و باد می گذره ،ماه چهار و پنج و شیش ...
بعدش باز کند میشه 😐👌🏻

پس چرا برا من دیر میگذره

جدی🥲

خوشی دختر کجا میگذره

نمیگذره بخدا ک نمیگذره یه روز اندازه یه سال طول میکشه

اتفاقا اصلا نمیگذره 🥹🥹

من هم تند هم. کند🤣😭😂

خداروشکر ک حداقل برای تو زود میگذره عزیزم

خیییییلی یعنی خییییلی
له شدم من به نفر🙃
دیشب تا ۴نتونستم بخوابم یه چی تو گلوم میجوشه بقیه چیزا به کنار🤦

شوخی می‌کنی دیگه ؟

خیلی خوبه ک ناراحتی؟😂

برعکس نمیگذره برا من😫

سوال های مرتبط

مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها🥹 مامان دوقلو ها🥹 ۱ ماهگی