یکم رقصیدم درد پریودی گرفتم، چرا؟

۴ پاسخ

طبیعیه
اون به دهانه رحم فشار وارد میکنه .
استراحت کن

بخاطر اینکه محرم رقصیدن ممنوعه 😂😂😂آخه نمیتونین آروم باشین تا به سلامتی زایمان کنین مثل لونه زنبور انگولک میکنین

خب عزیزم نباید توبارداری برقصی که. حالا استراحت مطلق شو انشالله چیزی نیست

استراحت کن برطرف میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی