خانوما مسمومیت بارداری خطرناکه؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من هم ۳۸ هفته ام مسمومیت دارم تازه اومدم بیمارستان یعنی خطرناکه؟

سلام
شما مسمومیت بارداری داشتین؟

خطرناک که هست... به من از دوماه پیش اسپرین داده که یه وقت ماهای اخر مسمویت بارداری نگیرم

فشارو قندو ورمم داری؟

بله عزیزم تحت نظر باش

اره پروتیین دفع کردی؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان باران و جوجه ها مامان باران و جوجه ها هفته سی‌وهشتم بارداری