شما هم تو اوایل بارداری پاهاتون داغ میکرد

۶ پاسخ

اره خیلی

اره🥺 منکه میگیرم تو ی تشت آب و یخ میزارم پاهاممم میزارم توش

من یه مدت جلو کولر نمی تونیتم بیام..همیشه جوراب پام بود، حتی لباس گرم می پوشیدم، عجیب سردم میشد، مخصوصا پاهام..الان نرمال شده،
علتش واقعا نمیدونم چی بود.کم خونم نبودم.

من اکثرا یخه

نه.

اره داغه الان😂انگار تب دارم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینیا مامان نینیا هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم  و تو دلی مامان پسرم و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری