سلام میتونم این قرص رو بخورم؟

تصویر
۷ پاسخ

ممنون از جواب دادنتون ⚘😷

نه اصلا

کوریزان تو بارداری خوب نیست سرماخوردگی معمولی اونم تازه نصف کن بخور و آستامینوفن ۳۲۵ بخور بیشتر با دارو های خونگی حالتو خوب کن مثل دم کرده عناب یا نشاسته تو آب حل کن بخور یا آب ولرم و عسل و آبلیمو اینا رو روزی چند بار درست کن بخور تا زود خوب شی

نه عزیزم نخور

نه عزیزم نخور

نه عزیزم باید بری دکتر دارو برات بنویسه خودسرانه هیچ دارویی رو مصرف نکن

سلام نه خطرداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد