۴ پاسخ

من از ۸. ۹ماهگی میبرم پارک خیلی دوس داره

دخترمن میترسه از تاب نمیدونم چرا

دیگه باید هرروز ببری مامان😂
من خودم بیشتر ذوق میکنم😍

😍😍😍به به
منم از ۹ یا ۱۰ماهگی میبردم پارککیف میکرد رو تاب

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌼 مامان گل دختر🌼 ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی