سیب درختی خوبه بدم دختر م

تصویر
۴ پاسخ

پوست کن با۱لیوان آب بذاربپزه بعدآخرش ۱قطره گلاب بریزپوره کن بده بخوره

من میدم هم پخته هم اینجوری

آره بده

آره من بخارپز میکنم با پشت قاشق له میکنم با قاشق میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان دلسا💓 مامان دلسا💓 ۱ سالگی
مامان نوراخانم مامان نوراخانم ۱۰ ماهگی
مامان ضُحیٰ🩷 مامان ضُحیٰ🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی