۴ پاسخ

من پا میشم یکم قدم میزنم بعد سرمو از پنجره میبرم بیرون هی نفس عمیق میکشم، بعضا اثر میکنه بعضا هم نه
تا نفسم برنگرده نمیتونم بخوابم
زیر سرمم دوتا بالش میزارم

دعا و عبادت واسه خوب شدنم😹😹

البته مرکز بهداشت گفت در حالت خواب نباید تنگی نفس بگیری اگر گرفتی بیا

بخاطر حالت قرارگیری بچه هست به دیافراگم فشار میاره من چند روز اینطوری بودم بعدش فکر کنم چرخید خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین هفته بیست‌وپنجم بارداری